|
|
Regulamin
|
- Apartament wynajmowany jest na doby.
- Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić obsłudze
apartamentu z wyprzedzeniem. Będą one uwzględniane w miarę możliwości. Przedłużenie pobytu może być
objęte dodatkową opłatą.
- Klucze do apartamentu zostaną przekazane w lokalnym biurze znajdującym się Milówce ,otwartym w
godzinach poniedziałek – piątek 8:00-16:00 sobota 8:00-12:00 Po godzinach pracy biura możliwe jest
odebranie/zdanie kluczy, po wcześniejszym kontakcie z biurem.
- Dokładny termin i godzina przyjazdu Gościa do apartamentu powinna zostać potwierdzona telefonicznie lub
mailowo, najpóźniej na dzień przed przyjazdem, osobie odpowiedzialnej za rezerwację wskazanej przez
Telkom. W przypadku braku możliwości dotarcia przez Gościa do apartamentu na umówioną godzinę Telkom
zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca przekazania kluczy.
- Zameldowanie po godzinie 24.00 jest opcjonalne i musi być każdorazowo potwierdzone przez firmę Telkom.
Gość zobowiązany jest poinformować firmę Telkom o zameldowaniu po 24.00 z wyprzedzeniem 24
godzinnym. W przypadku braku takiej informacji, zameldowanie może nie być możliwe, a rezerwacje może
zostać odwołana z powodu niedojazdu.
- Do czynności zameldowania wymagany jest dowód osobisty. Jeżeli dowód osobisty budzi wątpliwości osoby
wyznaczonej do kontaktu z gościem, ma ona prawo poprosić o inny dokument potwierdzający tożsamość
osoby meldowanej.
- Telkom zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, bez możliwości refundacji opłaty za pobyt,
który:
-
zakłócanie spokoju innych gości
-
przebywanie osób nie będących klientami Obiektu, bez powiadomienia o tym obsługi Obiektu
-
zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite
-
wprowadzania zwierząt na teren Obiektu
- Gość za zgodą Telkom może przenieść wszelkie prawa i obowiązki wynikające z zawartej umowy na osobę
trzecią, pod warunkiem przejęcia przez tą osobę wszelkich praw i obowiązków wynikających z zawartej
umowy.
.
- Gość w dniu zameldowania powinien zgłosić wszelkie braki lub usterki znajdujące się w apartamencie.
- Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń (w formie pisemnej: sms, email etc.) co do stanu technicznego w dniu
zameldowania do apartamentu, równoznaczne jest z tym, że apartament, jak i zawarte w nim sprzęty, został
oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń gościa.
- Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody w Lokalu lub jego wyposażeniu nie wynikające z
normalnego użytkowania Lokalu, wyrządzone przez Klienta oraz przez osoby przebywające z nim w Lokalu.
- Gość jest zobowiązany do naprawienia szkód wyrządzonych Telkom oraz osobom trzecim. Klient
zobowiązany jest do poinformowania Telkom lub osoby upoważnionej o wszelkich usterkach, zniszczeniach
lub szkodzie wyrządzonej przez niego i osoby, za które ponosi odpowiedzialność.
- Tytułem zabezpieczenia wykonania zobowiązania, o którym mowa w ustępie poprzedzającym, Telkom może
pobrać od Klienta, podczas wydawania kluczy do lokalu, kaucję. Kaucja podlega zwolnieniu w ciągu 7 dni po
opuszczeniu Lokalu , po potrąceniu równowartości szkód wyrządzonych przez Klienta oraz osoby, za które
ponosi on odpowiedzialność.
- Potrącenia należności Telkom z kaucji nie wyłącza dochodzenia roszczeń z tytułu poniesionych szkód, których
wartość przewyższa pobraną kaucję.
- Telkom zastrzega sobie prawo do obciążenia karty Gościa kwotą odpowiadającą równowartości poniesionej
straty.
- Obsługa apartamentu ma prawo bez zezwolenia Gościa wchodzić do wynajętego apartamentu w przypadku
zauważenia zagrożeń na bezpieczeństwu gości lub mienia,
w przypadku niestosowania się Gości do regulaminu apartamentu, podejrzenia zachowania mogącego
znacznie pogorszyć stan apartamentu, lub innych sytuacji niezgodnych z zasadami współżycia
społecznego. Telkom zastrzega sobie prawo do wyproszenia Gości z apartamentów w powyższych
sytuacjach.
- Liczba osób mających zamieszkać w obiekcie jest ograniczona do liczby zgłoszonej w procesie rezerwacji.
Jeżeli ilość osób okaże się większa niż podana przy rezerwacji Najemca zobowiązuj się zapłacić karę umowną
w wysokości 200 zł za każdą dodatkową osobę za dobę. W przypadku przekroczenia dopuszczalnej liczby
osób w apartamencie Telkom może również odmówić wydania kluczy.
- Przebywanie w apartamencie zwierząt jest niedozwolone. Złamanie tego zakazu skutkuje karą pieniężną w
wysokości 300 zł za każdą zarezerwowaną przez Gościa dobę. (Chyba, że ustalono inaczej w formie
pisemnej).
- W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, wyrobów tytoniowych i innych używek. W
przypadku wyczucia zapachu wyżej wymienionych, Telkom obciąży gościa kwotą w wysokości 500 zł za
wywabianie zapachu.
- Gość zobowiązany jest do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, zachowanie czystości w lokalu, na
klatkach schodowych oraz w obrębie zajmowanego budynku i utrzymywania wynajętego apartamentu w
należytym stanie.
- Jeżeli w skutek zakłócania przez Gości porządku przedstawiciel Telkom zostanie wezwany do Apartamentu
lub wezwana do interwencji zostanie Straż Miejska, Policja, Telkom uprawniony będzie do
natychmiastowego rozwiązania umowy z winy klienta i jednocześnie ma prawo obciążyć Gościa kwotą 1000
zł kary.
- W dniu wyjazdu Gość zobowiązany jest udostępnić Telkom wynajmowany lokal w celu skontrolowania jego
stanu.
- Klient ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu klucze do Lokalu oraz piloty do bram wjazdowych (o
ile rezerwacja obejmuje miejsce garażowe). Zagubienie klucza lub pilota obciążane jest dodatkową opłatą w
wysokości 100,00 zł za sztukę.
- Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych od właścicieli apartamentu nie uprawnia go do żądania
zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
- Do kwestii nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Sądem właściwym dla rozwiązywania wszelkich sporów jest sąd właściwy dla Telkom Kuś Dominik
ZASADY REZERWACJI
- Rezerwacje dokonujemy telefonicznie pod nr - 724-555-066, 793-495-915.
- Potwierdzeniem rezerwacji jest przelanie na konto bankowe zadatku w ciągu 24 godzin od zgłoszenia
rezerwacji wskazanej kwoty przez firmę Telkom wraz z odpowiednim opisem ( termin rezerwacji / imię
nazwisko lub poprzez ściągnięcie środków pieniężnych z karty kredytowej za zgodą Gościa.
- W przypadku braku wpłaty zadatku na konto rezerwacja zostanie anulowana.
ZMIANA TERMINU REZERWACJI
- Zmiana terminu rezerwacji jest bezpłatna, można jej dokonać maksymalnie dwa razy i jest uzależniona od
dostępności wolnych apartamentów.
WARUNKI ANULOWANIA REZERWACJI
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Gość zostanie obciążony opłatą za rezygnację z pobytu w
wysokości:
- Bezpłatnie w przypadku rezygnacji z pobytu na 21 dni i więcej przed planowanym przyjazdem.
- 50% wartości rezerwowanego pobytu w przypadku rezygnacji z pobytu pomiędzy 21 a 8 dniem przed
planowanym przyjazdem.
- 100 % wartości rezerwowanego pobytu w przypadku rezygnacji z pobytu na mniej niż 7dni przed
planowanym przyjazdem lub braku przybycia bez anulowania rezerwacji.
- Opłata za rezygnację będzie potrącana z kwoty wpłacanego zadatku lub z kwoty opłaconego pobytu,
względnie pobrana z karty kredytowej. Na pozostałą część opłaty za rezygnację z pobytu (jeśli taka wystąpi)
zostanie wystawiona odrębna faktura / paragon i przesłana na adres korespondencyjny Gościa.
|
|